Особливості застосування методів аналізу функціональних і стохастичних взаємозв’язків у кабінетних маркетингових дослідженнях

Анотація

Обґрунтовано доцільність використання в маркетингових дослідженнях методів аналізу взаємозв’язків – індексного та регресійно-кореляційного. Запропоновано способи вирішення проблемних питань, що виникають під час розподілу приросту результативного показника за факторами методом виявлення ізольованого впливу факторів.
The expediency of using in marketing research methods of analyzing interrelations - index and regression-correlation – is justified. Methods for solving the problematic issues arising from the distribution of the increase in the effective indicator among the factors by the method of identifying the isolated influence of factors are proposed.

Опис

Бібліографічний опис

Особливості застосування методів аналізу функціональних і стохастичних взаємозв’язків у кабінетних маркетингових дослідженнях / К. Д. Семенова // Маркетинг і цифрові технології. – 2018. – № 1. – Т. 2. – С. 33-54.

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються