Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7725
Назва: Особливості застосування методів аналізу функціональних і стохастичних взаємозв’язків у кабінетних маркетингових дослідженнях
Інші назви: Particularities of application of methods of analysis of functional and stochastic interrelationships in the cabinet marketing research
Автори: Семенова, К.Д.
Semenova, K.
Бібліографічний опис: Особливості застосування методів аналізу функціональних і стохастичних взаємозв’язків у кабінетних маркетингових дослідженнях / К. Д. Семенова // Маркетинг і цифрові технології. – 2018. – № 1. – Т. 2. – С. 33-54.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: маркетингове дослідження
обсяг реалізації
прибуток
мультиплікативні моделі
регресійно-кореляційний аналіз
marketing research
volume of sales
profit
multiplicative models
regression and correlation analysis
стаття
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано доцільність використання в маркетингових дослідженнях методів аналізу взаємозв’язків – індексного та регресійно-кореляційного. Запропоновано способи вирішення проблемних питань, що виникають під час розподілу приросту результативного показника за факторами методом виявлення ізольованого впливу факторів.
The expediency of using in marketing research methods of analyzing interrelations - index and regression-correlation – is justified. Methods for solving the problematic issues arising from the distribution of the increase in the effective indicator among the factors by the method of identifying the isolated influence of factors are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7725
Розташовується у зібраннях:Кафедра бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.