Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7725
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменова, К.Д.-
dc.contributor.authorSemenova, K.-
dc.date.accessioned2018-10-29T13:46:24Z-
dc.date.available2018-10-29T13:46:24Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationОсобливості застосування методів аналізу функціональних і стохастичних взаємозв’язків у кабінетних маркетингових дослідженнях / К. Д. Семенова // Маркетинг і цифрові технології. – 2018. – № 1. – Т. 2. – С. 33-54.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7725-
dc.description.abstractОбґрунтовано доцільність використання в маркетингових дослідженнях методів аналізу взаємозв’язків – індексного та регресійно-кореляційного. Запропоновано способи вирішення проблемних питань, що виникають під час розподілу приросту результативного показника за факторами методом виявлення ізольованого впливу факторів.ru_RU
dc.description.abstractThe expediency of using in marketing research methods of analyzing interrelations - index and regression-correlation – is justified. Methods for solving the problematic issues arising from the distribution of the increase in the effective indicator among the factors by the method of identifying the isolated influence of factors are proposed.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингове дослідженняru_RU
dc.subjectобсяг реалізаціїru_RU
dc.subjectприбутокru_RU
dc.subjectмультиплікативні моделіru_RU
dc.subjectрегресійно-кореляційний аналізru_RU
dc.subjectmarketing researchru_RU
dc.subjectvolume of salesru_RU
dc.subjectprofitru_RU
dc.subjectmultiplicative modelsru_RU
dc.subjectregression and correlation analysisru_RU
dc.subjectстаття-
dc.titleОсобливості застосування методів аналізу функціональних і стохастичних взаємозв’язків у кабінетних маркетингових дослідженняхru_RU
dc.title.alternativeParticularities of application of methods of analysis of functional and stochastic interrelationships in the cabinet marketing researchru_RU
dc.typeArticle-
Розташовується у зібраннях:Кафедра бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.