Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7741
Назва: Імідж як основа конкурентних переваг організації
Інші назви: Image as a basis for competitive advantages of the organization
Автори: Никифоренко, В.Г.
Кравченко, В.О.
Nikiforenko, V.
Kravchenko, V.
Бібліографічний опис: Імідж як основа конкурентних переваг організації / В. Г. Никифоренко, В. О. Кравченко // Економіка і фінанси. – 2018. – № 10. – С. 48-56.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: імідж
конкурентна перевага
стратегічне управління іміджем
конкурентоспроможність
позитивний імідж
репутація
діловий авторитет
image
competitive advantage
strategic management of image
competitiveness
positive image
reputation
business authority
стаття
Короткий огляд (реферат): У статті досліджена роль іміджу в процесі формування конкурентних переваг організацій. Проведено аналіз основних наукових праць та поглядів на значення іміджу у створенні репутації, ділового авторитету та формування конкурентних переваг підприємства. Визначено вплив іміджу на підвищення ефективності діяльності та посилення конкурентних переваг підприємства. Обґрунтовано, що розробка теоретичних положень і методичного інструментарію стратегічного управління іміджем підприємства в умовах конкуренції є актуальною науковою проблемою, що має важливе значення, а практичне впровадження системи заходів іміджевої адаптації буде сприяти посиленню конкурентних переваг підприємства.
The article explores the role of image in the process of formation of competitive advantages of organizations. The analysis of the main scientific works and views on the value of the image in creating reputation, business credibility and the formation of competitive advantages of the enterprise. The influence of the image on increasing the efficiency of activities and enhancing the competitive advantages of the enterprise is determined. It has been substantiated that the development of theoretical concepts and methodological tools for strategic management of the organization’s image in a competitive environment is an important scientific problem that is important, and the practical implementation of an action system with the image of adaptation will contribute to enhanced competitive advantages of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7741
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту організацій
Кафедра управління персоналом та економіки праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Імідж як основа конкурентних переваг організації.pdf537,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.