Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7741
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНикифоренко, В.Г.-
dc.contributor.authorКравченко, В.О.-
dc.contributor.authorNikiforenko, V.-
dc.contributor.authorKravchenko, V.-
dc.date.accessioned2018-11-05T14:13:02Z-
dc.date.available2018-11-05T14:13:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationІмідж як основа конкурентних переваг організації / В. Г. Никифоренко, В. О. Кравченко // Економіка і фінанси. – 2018. – № 10. – С. 48-56.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7741-
dc.description.abstractУ статті досліджена роль іміджу в процесі формування конкурентних переваг організацій. Проведено аналіз основних наукових праць та поглядів на значення іміджу у створенні репутації, ділового авторитету та формування конкурентних переваг підприємства. Визначено вплив іміджу на підвищення ефективності діяльності та посилення конкурентних переваг підприємства. Обґрунтовано, що розробка теоретичних положень і методичного інструментарію стратегічного управління іміджем підприємства в умовах конкуренції є актуальною науковою проблемою, що має важливе значення, а практичне впровадження системи заходів іміджевої адаптації буде сприяти посиленню конкурентних переваг підприємства.ru_RU
dc.description.abstractThe article explores the role of image in the process of formation of competitive advantages of organizations. The analysis of the main scientific works and views on the value of the image in creating reputation, business credibility and the formation of competitive advantages of the enterprise. The influence of the image on increasing the efficiency of activities and enhancing the competitive advantages of the enterprise is determined. It has been substantiated that the development of theoretical concepts and methodological tools for strategic management of the organization’s image in a competitive environment is an important scientific problem that is important, and the practical implementation of an action system with the image of adaptation will contribute to enhanced competitive advantages of the enterprise.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectіміджru_RU
dc.subjectконкурентна перевагаru_RU
dc.subjectстратегічне управління іміджемru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectпозитивний іміджru_RU
dc.subjectрепутаціяru_RU
dc.subjectділовий авторитетru_RU
dc.subjectimageru_RU
dc.subjectcompetitive advantageru_RU
dc.subjectstrategic management of imageru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.subjectpositive imageru_RU
dc.subjectreputationru_RU
dc.subjectbusiness authorityru_RU
dc.subjectстаття-
dc.titleІмідж як основа конкурентних переваг організаціїru_RU
dc.title.alternativeImage as a basis for competitive advantages of the organizationru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту організацій
Кафедра управління персоналом та економіки праці

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Імідж як основа конкурентних переваг організації.pdf537,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.