Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/776
Назва: Маркетинг, орієнтований на вартість і особливості його застосування на практиці
Автори: Девяткова, Ю.О.
Бібліографічний опис: Девяткова Ю. О. Маркетинг, орієнтований на вартість і особливості його застосування на практиці / Ю. О. Девяткова // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2009. – Вип. 35. - С. 332-335.
Дата публікації: 2009
Видавництво: Одеський державний економічний університет
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена питанню підвищення ролі маркетингу на будь-якому підприємстві, у зв’язку з тенденціями глобалізації і перенасиченням ринків товарами і послугами. Описано такий напрямок маркетингової науки як маркетинг, орієнтований на вартість, і можливості його застосування на практиці. The article is devoted to the question of increasing role of marketing at any enterprise, in connection with the tendencies of globalization and overproduction of goods and oversupply of services on the market; given description of such trend in marketing science as value-based marketing, and possibilities of it’s application in practice.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/776
Розташовується у зібраннях:Випуск 35



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.