Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/776
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДевяткова, Ю.О.-
dc.date.accessioned2013-12-07T16:25:46Z-
dc.date.available2013-12-07T16:25:46Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationДевяткова Ю. О. Маркетинг, орієнтований на вартість і особливості його застосування на практиці / Ю. О. Девяткова // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2009. – Вип. 35. - С. 332-335.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/776-
dc.description.abstractСтаття присвячена питанню підвищення ролі маркетингу на будь-якому підприємстві, у зв’язку з тенденціями глобалізації і перенасиченням ринків товарами і послугами. Описано такий напрямок маркетингової науки як маркетинг, орієнтований на вартість, і можливості його застосування на практиці. The article is devoted to the question of increasing role of marketing at any enterprise, in connection with the tendencies of globalization and overproduction of goods and oversupply of services on the market; given description of such trend in marketing science as value-based marketing, and possibilities of it’s application in practice.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський державний економічний університетru_RU
dc.titleМаркетинг, орієнтований на вартість і особливості його застосування на практиціru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 35



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.