Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7786
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалашова, О.Г.-
dc.contributor.authorHalashova, O.-
dc.date.accessioned2018-11-14T13:55:18Z-
dc.date.available2018-11-14T13:55:18Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМотивація наукової дослідницької діяльності студентів економічних факультетів у процесі навчання іноземної мови / О. Г. Галашова // Витоки педагогічної майстерності: збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». – Полтава, 2018. – Вип. 21. – С. 35-39.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7786-
dc.description.abstractУ статті розглянуто необхідність формування мотивації студентів економічних факультетів до здійснення наукової дослідницької діяльності. З метою формування внутрішньої мотивації студентів до наукової дослідницької діяльності автором рекомендовано низку підходів до організації навчального процесу з іноземної мови,спрямованих на формування культури іншомовного мовлення формування рефлексивної культури студентів;дослідницької культури студентів, залучення студентів до інтерактивної взаємодії у процесі виконання проблемних професійно спрямованих завдань формування навичок публічних виступів.ru_RU
dc.description.abstractThe article analyzes the necessity of forming the motivation of students of economic faculties to carry out scientific research. The significance of the students’ scientific work for the growth of their creativity, self-realization, the formation of creative critical thinking and the development of individual abilities in solving practical problems, identifying the initiative, expanding the theoretical world outlook and scientific erudition, and the conscious use of theoretical knowledge in future practical activities is proved by numerous studies of modern scholars. However, the motivation of students to perform research remains very low. This, according to the author, is conditioned by the lack of students' needs for such activities, their lack of awareness of the importance of this activity for their professional training and professional self-determination. In particular, conducting research using foreign-language original scientific sources with further presenting the results in a foreign language is a rather complex activity for many students who do not major in foreign languages. In order to form the internal motivation of students for scientific research, the author recommends a number of approaches to organizing a learning process in a foreign language aimed at forming a culture of foreign language broadcasting the formation of students' reflective culture; forming student research culture to interactively interact in the process of performing problem-oriented professional tasks of creating public speaking skills.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectнаукові дослідженняru_RU
dc.subjectдіяльністьru_RU
dc.subjectфахова підготовка іншомовне мовленняru_RU
dc.subjectкультураru_RU
dc.subjectсамореалізаціяru_RU
dc.subjectscientific researchru_RU
dc.subjectactivityru_RU
dc.subjectprofessional preparationru_RU
dc.subjectforeign language broadcastingru_RU
dc.subjectcultureru_RU
dc.subjectself-fulfillmentru_RU
dc.subjectстаття-
dc.titleМотивація наукової дослідницької діяльності студентів економічних факультетів у процесі навчання іноземної мовиru_RU
dc.title.alternativeMotivating students of economic faculties for scientific research in the process of teaching foreign languagesru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Кафедра іноземних мов



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.