Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7794
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРусавська, О.О.-
dc.date.accessioned2018-11-14T21:28:22Z-
dc.date.available2018-11-14T21:28:22Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7794-
dc.description.abstractСутність і завдання управління маркетингом на підприємстві, організаційна структура управління маркетингом, огляд ринку послуг автодилерської галузi. Проаналізовано _основні показники діяльності_ підприємства «АДІС-АВТО» за останні роки, проведено ситуацiйний аналіз підприємства, дана оцінка комплексу маркетингу підприємства. Запропоновано _рекомендації щодо розробки плану маркетингу на 2017-2018 роки у підприємстві «АДІС-АВТО», розроблено заходи з удосконалення організаційної структури підприємств, запропоновано впровадження у підприємстві програми лояльностi споживачів.ru_RU
dc.description.abstractThe work considers the theoretical aspects of substantive provisions regarding the marketing of small business enterprises, the essence and importance of the marketing environment, the strategy forming developing procedure of a marketing program. The main indicators of the «Tartus-Tour» tourist enterprise activity in the last years are analyzed, the estimation of enterprise’s marketing environment is given. Recommendations for the marketing program development at the «Tartus-Tour» tourist enterprise are suggested, the promotional measures for increasing of enterprise profitability in December 2017 are developed.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectавтодилерські послугиru_RU
dc.subjectавтомобільний ринокru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectкомплекс маркетингуru_RU
dc.subjectmarketingru_RU
dc.subjecttourismru_RU
dc.subjecttourist enterpriseru_RU
dc.subjectmarketing complexru_RU
dc.subjectpromotional measuresru_RU
dc.titleКерування комплексом маркетингуru_RU
dc.title.alternativeУправление комплексом маркетингаru_RU
dc.title.alternativeManagement of marketing complexru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf274,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf187,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.