Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7795
Назва: Управління брендом підприємства мережі магазинів Кадіс
Інші назви: Managing the brand of chain stores in Kadis
Автори: Лавренюк, А.С.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: бренд
марочний капітал
торгівельне підприємство
brand
venture capital
trading company
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – маркетингова діяльність торгової мережі « Кадіс», функціонування і розвиток бренду. У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування та покращення бренду торгівельного підприємства. Проаналізовано фактори, що впливають на формування бренду торгівельного підприємства, теоретичні основи, розрахунки марочного капіталу. Запропоновано алгоритм створення бренду підприємства та методика його розрахунку в економічних показниках.
Thesis consists of three chapters. Object of study marketing activity of the trading network "Cadiz", the functioning and development of the brand. Diploma thesis deals with theoretical aspects of formation and improvement of the brand of the trade enterprise. The factors influencing the formation of the brand of the trade enterprise, theoretical foundations, calculations of the venture capital are analyzed. The algorithm of creation of the brand of the enterprise and the method of its calculation in economic indicators are offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7795
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf268,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf165,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.