Управління брендом підприємства мережі магазинів Кадіс

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – маркетингова діяльність торгової мережі « Кадіс», функціонування і розвиток бренду. У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування та покращення бренду торгівельного підприємства. Проаналізовано фактори, що впливають на формування бренду торгівельного підприємства, теоретичні основи, розрахунки марочного капіталу. Запропоновано алгоритм створення бренду підприємства та методика його розрахунку в економічних показниках.
Thesis consists of three chapters. Object of study marketing activity of the trading network "Cadiz", the functioning and development of the brand. Diploma thesis deals with theoretical aspects of formation and improvement of the brand of the trade enterprise. The factors influencing the formation of the brand of the trade enterprise, theoretical foundations, calculations of the venture capital are analyzed. The algorithm of creation of the brand of the enterprise and the method of its calculation in economic indicators are offered.

Опис

Бібліографічний опис

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються