Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7795
Title: Управління брендом підприємства мережі магазинів Кадіс
Other Titles: Managing the brand of chain stores in Kadis
Authors: Лавренюк, А.С.
Issue Date: 2017
Keywords: бренд
марочний капітал
торгівельне підприємство
brand
venture capital
trading company
Abstract: Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – маркетингова діяльність торгової мережі « Кадіс», функціонування і розвиток бренду. У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування та покращення бренду торгівельного підприємства. Проаналізовано фактори, що впливають на формування бренду торгівельного підприємства, теоретичні основи, розрахунки марочного капіталу. Запропоновано алгоритм створення бренду підприємства та методика його розрахунку в економічних показниках.
Thesis consists of three chapters. Object of study marketing activity of the trading network "Cadiz", the functioning and development of the brand. Diploma thesis deals with theoretical aspects of formation and improvement of the brand of the trade enterprise. The factors influencing the formation of the brand of the trade enterprise, theoretical foundations, calculations of the venture capital are analyzed. The algorithm of creation of the brand of the enterprise and the method of its calculation in economic indicators are offered.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7795
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота.pdf268,78 kBAdobe PDFView/Open
Реферат.pdf165,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.