Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7811
Назва: Сучасний стан і перспективи розвитку оптової торгівлі в Україні
Інші назви: The present state and prospects of development of wholesale trade in Ukraine
Автори: Кошельок, Г.В.
Koshelek, H.
Бібліографічний опис: Сучасний стан і перспективи розвитку оптової торгівлі в Україні / Г. В. Кошельок // Інтелект ХХІ. – 2018. – № 1. – С. 80-85.
тези доповідей
Дата публікації: 2018
Ключові слова: торгівля
товарооборот
рентабельність
фінансовий результат
підприємство
trade
turnover
profitability
financial result
enterprise
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сучасний стан оптової торгівлі в України, фактори, які негативно впливають на розвиток підприємств оптової торгівлі. Доведено, що значна роль у сфері обороту товарів харчової промисловості належить оптовій торгівлі. Проаналізовано динаміка товарообороту внутрішньої торгівлі, динаміка та структура оптової торгівлі, фінансові результати підприємств оптової торгівлі України. З’ясовано, що динаміка показника фінансового результату підприємств оптової і роздрібної торгівлі України, складається з двох етапів: сповільненого зниження та прискореного зростання. Досліджено основні проблеми, які стримують розвиток ринку оптової торгівлі та визначено стратегічні напрями розвитку підприємств оптової торгівлі продуктами харчування.
The article describes the current state of wholesale trade in Ukraine, the factors that negatively affect the development of wholesale trade enterprises. It is proved that trade plays a significant role in the sphere of turnover in the food industry. The dynamics of trade in domestic trade in general, dynamics and structure of wholesale trade, financial results of wholesale trade enterprises of Ukraine are analyzed. It was found that the dynamics of the indicator, financial results of the wholesale and retail trade enterprises of Ukraine, consists of two stages: a slow decline and accelerated growth. The main problems that hinder the development of the wholesale trade market are identified and the strategic directions of the development of wholesale food trade enterprises are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7811
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.