Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/784
Назва: Аналітичне обґрунтування управління діяльності торговельного підприємства
Автори: Чернишова, Л.В.
Чернышова, Л.В.
Chernyshova, L.
Бібліографічний опис: Чернишова Л. В. Аналітичне обґрунтування управління діяльності торговельного підприємства / Л. В. Чернишова, Н. В. Мозгова //Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2009. – Вип. 35. - С. 407-413.
Дата публікації: 2009
Видавництво: Одеський державний економічний університет
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розробці методичного інструментарію для оцінювання фактору розвитку підприємства роздрібної торгівлі. На основі розгляду основних напрямків вивчення можливостей: менеджмент, маркетинг та фінанси було визначено методичні підходи та надано рекомендації щодо оцінки потенціалу торговельного підприємства.
The article is dedicated to development of methodical toolkit for estimation factors of the enterprises development of in retail trade. On the basis of consideration of basic directions of study the possibilities: management, marketing and finances are certain the methodical approaches given the recommendations concerning estimation the potential of auction enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/784
Розташовується у зібраннях:Випуск 35
Кафедра бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.