Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/784
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧернишова, Л.В.-
dc.contributor.authorЧернышова, Л.В.-
dc.contributor.authorChernyshova, L.-
dc.date.accessioned2013-12-07T17:06:13Z-
dc.date.available2013-12-07T17:06:13Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЧернишова Л. В. Аналітичне обґрунтування управління діяльності торговельного підприємства / Л. В. Чернишова, Н. В. Мозгова //Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2009. – Вип. 35. - С. 407-413.ru_RU
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/784-
dc.description.abstractСтаття присвячена розробці методичного інструментарію для оцінювання фактору розвитку підприємства роздрібної торгівлі. На основі розгляду основних напрямків вивчення можливостей: менеджмент, маркетинг та фінанси було визначено методичні підходи та надано рекомендації щодо оцінки потенціалу торговельного підприємства.ru_RU
dc.description.abstractThe article is dedicated to development of methodical toolkit for estimation factors of the enterprises development of in retail trade. On the basis of consideration of basic directions of study the possibilities: management, marketing and finances are certain the methodical approaches given the recommendations concerning estimation the potential of auction enterprise.-
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherОдеський державний економічний університетru_RU
dc.titleАналітичне обґрунтування управління діяльності торговельного підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Випуск 35
Кафедра бухгалтерського обліку, аналізу і аудиту



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.