Аналітичне обґрунтування управління діяльності торговельного підприємства

Abstract

Стаття присвячена розробці методичного інструментарію для оцінювання фактору розвитку підприємства роздрібної торгівлі. На основі розгляду основних напрямків вивчення можливостей: менеджмент, маркетинг та фінанси було визначено методичні підходи та надано рекомендації щодо оцінки потенціалу торговельного підприємства.
The article is dedicated to development of methodical toolkit for estimation factors of the enterprises development of in retail trade. On the basis of consideration of basic directions of study the possibilities: management, marketing and finances are certain the methodical approaches given the recommendations concerning estimation the potential of auction enterprise.

Description

Keywords

Citation

Чернишова Л. В. Аналітичне обґрунтування управління діяльності торговельного підприємства / Л. В. Чернишова, Н. В. Мозгова //Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. пр. / голов. ред. М. І. Звєряков; Одеський держ. екон. ун-т. – Одеса, 2009. – Вип. 35. - С. 407-413.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By