Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7881
Назва: Інформаційно-аналітична підтримка процесу прийняття рішень у споживчому кредитуванні
Інші назви: Informational and analytical support for consumer credit decision-making process
Автори: Клепікова, О.А.
Klepikova, O.
Бібліографічний опис: Клепікова О. А. Інформаційно-аналітична підтримка процесу прийняття рішень у споживчому кредитуванні [Електронний ресурс] / О. А. Клепікова, А. С. Семенов // Економічний журнал Одеського політехнічного університету. – 2018. – No 2 (4). – С. 68-76. – Режим доступу: https://economics.opu.ua/ejopu/2018/No2/68.pdf.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: банк
споживчий кредит
позичальник
торговельна мережа
бізнес-аналітика
процес прийняття рішень
імітаційна модель
bank
consumer credit
borrower
trading network
business analyst
decision-making process
computer simulation model
стаття
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізовано тенденції, проблеми та перспективи розвитку споживчого кредитування в Україні. Виявлено, що основною проблемою споживчого кредитування – є неповернення клієнтами отриманих кредитів, що призводить до ослаблення банківської інфраструктури. Розглянуто етапи, умови, проблемні аспекти у процесі організації та надання банківських споживчих кредитів. Запропоновано комплексний підхід до оцінки процесів взаємодії комерційного банку та торговельної мережі у процесі надання споживчих кредитів. Розроблено імітаційну модель для інформаційно-аналітичної підтримки процесу прийняття рішень у процесі надання споживчих кредитів, яка дозволяє проводити оцінку та аналіз діяльності банку та торговельної мережі, прогнозувати потік споживчих кредитів, клієнтську базу, доходи та витрати як банку, так і торговельної мережі у процесі надання споживчих кредитів.
In the article, consumer lending development trends, problems and prospects of the consumer lending development in Ukraine are analyzed. It was revealed that the main problem of consumer lending is the lack of repayment of loans by clients, which leads to weakening of the banking infrastructure. The stages, conditions, problematic aspects in the process of organization and provision of bank consumer loans are considered. The complex approach to the estimation of the processes of interaction of the commercial bank and the trading network in the process of providing consumer loans is proposed. The simulation model for information and analytical support of the decision-making process in the process of providing consumer loans has been developed. It allows to evaluate and analyze the activities of the bank and the trading network, to predict the flow of consumer loans, the client base, incomes and expenses of both the bank and the retail network from providing consumer credits.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7881
Розташовується у зібраннях:Кафедра економічної кібернетики та інформаційних технологій



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.