Фактори та резерви підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства (на прикладі ТОВ «Цемент»)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Метою випускної бакалаврської роботи є вивчення поняття конкурентоспроможності продукції, здійснення дослідження рівня конкурентоспроможності цементу Одеського цементного заводу ТОВ «Цемент» та розробка заходів щодо її підвищення, аналіз факторів впливу на конкурентоспроможність та виявлення резервів підвищення.
The purpose of the final bachelor's work is to study the concept of product competitiveness, to carry out research on the level of competitiveness of the cement of the Odessa cement plant of Cement LLC and to develop measures to improve it, to analyze the factors of influence on competitiveness and to identify the increase reserves.

Опис

Бібліографічний опис

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються