Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7892
Title: Фактори та резерви підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства (на прикладі ТОВ «Цемент»)
Other Titles: Factors and reserves for increasing the competitiveness of the company's products (for example, Cement LLC)
Authors: Кравець, С.В.
Issue Date: 2017
Keywords: конкурентоспроможність продукції
the competitiveness of products
Abstract: Метою випускної бакалаврської роботи є вивчення поняття конкурентоспроможності продукції, здійснення дослідження рівня конкурентоспроможності цементу Одеського цементного заводу ТОВ «Цемент» та розробка заходів щодо її підвищення, аналіз факторів впливу на конкурентоспроможність та виявлення резервів підвищення.
The purpose of the final bachelor's work is to study the concept of product competitiveness, to carry out research on the level of competitiveness of the cement of the Odessa cement plant of Cement LLC and to develop measures to improve it, to analyze the factors of influence on competitiveness and to identify the increase reserves.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7892
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота.pdf360,99 kBAdobe PDFView/Open
Реферат.pdf293,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.