Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7892
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравець, С.В.-
dc.date.accessioned2018-11-29T21:46:13Z-
dc.date.available2018-11-29T21:46:13Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7892-
dc.description.abstractМетою випускної бакалаврської роботи є вивчення поняття конкурентоспроможності продукції, здійснення дослідження рівня конкурентоспроможності цементу Одеського цементного заводу ТОВ «Цемент» та розробка заходів щодо її підвищення, аналіз факторів впливу на конкурентоспроможність та виявлення резервів підвищення.ru_RU
dc.description.abstractThe purpose of the final bachelor's work is to study the concept of product competitiveness, to carry out research on the level of competitiveness of the cement of the Odessa cement plant of Cement LLC and to develop measures to improve it, to analyze the factors of influence on competitiveness and to identify the increase reserves.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectконкурентоспроможність продукціїru_RU
dc.subjectthe competitiveness of productsru_RU
dc.titleФактори та резерви підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства (на прикладі ТОВ «Цемент»)ru_RU
dc.title.alternativeFactors and reserves for increasing the competitiveness of the company's products (for example, Cement LLC)ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf360,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf293,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.