Стратегія розвитку на ринку торгових послуг підприємства ТОВ «Катран»

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У роботі розглядаються теоретичні аспекти розробки стратегії розвитку та її особливості для підприємств ринку торгових послуг. Проаналізовано фінансову, стратегічну та маркетингову діяльність підприємства ТОВ «КАТРАН». Запропоновано провести стратегічні заходи щодо удосконалення діяльності ТОВ «КАТРАН», а саме створення нової посади в українському підрозділі спеціаліста з маркетингу та проведення рекламної компанії.
The work deals with the theoretical aspects of a development strategy creating and its peculiarities for the enterprises of the market of trade services. Author analysis the financial, strategic and marketing activity of the company «KATRAN» LTD. It is proposed to carry out strategic measures to improve the activities of «KATRAN» LTD, namely the creation of a new position of a marketing specialist in the Ukrainian division and advertising company implementation.

Опис

Бібліографічний опис

Підтвердження

Огляд

Доповнено

Посилаються