Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7907
Назва: Стратегія розвитку на ринку торгових послуг підприємства ТОВ «Катран»
Інші назви: Strategy of development on the market of trade services of LTD «KATRAN»
Автори: Шатайло, С.В.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: стратегія розвитку
ринок торгових послуг
ефективність рекламних заходів
просування бренду
інтернет-магазин
авторегресійна модель
development strategy
market of trade services
effectiveness of promotional activities
brand promotion
internet-shop
autoregressive model
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти розробки стратегії розвитку та її особливості для підприємств ринку торгових послуг. Проаналізовано фінансову, стратегічну та маркетингову діяльність підприємства ТОВ «КАТРАН». Запропоновано провести стратегічні заходи щодо удосконалення діяльності ТОВ «КАТРАН», а саме створення нової посади в українському підрозділі спеціаліста з маркетингу та проведення рекламної компанії.
The work deals with the theoretical aspects of a development strategy creating and its peculiarities for the enterprises of the market of trade services. Author analysis the financial, strategic and marketing activity of the company «KATRAN» LTD. It is proposed to carry out strategic measures to improve the activities of «KATRAN» LTD, namely the creation of a new position of a marketing specialist in the Ukrainian division and advertising company implementation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7907
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf474,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf393,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.