Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7907
Title: Стратегія розвитку на ринку торгових послуг підприємства ТОВ «Катран»
Other Titles: Strategy of development on the market of trade services of LTD «KATRAN»
Authors: Шатайло, С.В.
Issue Date: 2018
Keywords: стратегія розвитку
ринок торгових послуг
ефективність рекламних заходів
просування бренду
інтернет-магазин
авторегресійна модель
development strategy
market of trade services
effectiveness of promotional activities
brand promotion
internet-shop
autoregressive model
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти розробки стратегії розвитку та її особливості для підприємств ринку торгових послуг. Проаналізовано фінансову, стратегічну та маркетингову діяльність підприємства ТОВ «КАТРАН». Запропоновано провести стратегічні заходи щодо удосконалення діяльності ТОВ «КАТРАН», а саме створення нової посади в українському підрозділі спеціаліста з маркетингу та проведення рекламної компанії.
The work deals with the theoretical aspects of a development strategy creating and its peculiarities for the enterprises of the market of trade services. Author analysis the financial, strategic and marketing activity of the company «KATRAN» LTD. It is proposed to carry out strategic measures to improve the activities of «KATRAN» LTD, namely the creation of a new position of a marketing specialist in the Ukrainian division and advertising company implementation.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7907
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота.pdf474,68 kBAdobe PDFView/Open
Реферат.pdf393,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.