Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7910
Назва: Формування маркетингової стратегії ТОВ «Європейський лізинговий альянс на засадах концепції еволюції галузі
Інші назви: Formation of the marketing strategy of the European Leasing Alliance LLC on the basis of the concept of industry evolution
Автори: Степанченко, С.Ю.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: маркетингова стратегія
лізинг
ринок лізингових послуг
маркетингові заходи
технологічна карта
marketing strategy
leasing
leasing market
marketing measures
technological card
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто теоретичні аспекти формування маркетингової стратегії, а саме сутність та основні етапи її формування. Проведено аналіз ринку лізингових послуг з використанням концепції життєвого циклу галузі М. Портера та встановлено стадію його розвитку. Запропоновано маркетингову стратегію, яка спрямована на збільшення частки підприємства на ринку. Запропоновано комплекс заходів для реалізації маркетингової стратегії.
The theoretical aspects of a marketing strategy formation, namely the essence and the main stages of its formation, are considered in the paper. The analysis of the leasing service's market using the concept of the branch's life cycle of M. Porter was made. The stage of its development was established. The proposed marketing strategy is aimed at increasing the share of the company in the market. The complex of measures for realization of marketing strategy is offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7910
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf306,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf328,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.