Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7911
Назва: Формування маркетингової стратегії підприємства на ринку цементної продукції
Інші назви: Formation of the marketing strategy of the enterprise on the market of cement products
Автори: Сімеоніді, В.Р.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: маркетингова стратегія
цементна продукції
цементна продукції
marketing strategy
cement products
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження, проведеного в дипломній роботі, є розробка методичних положень і практичних рекомендацій по формуванню маркетингової стратегії на підприємстві.
The purpose of the research, conducted in the thesis, is to develop methodological guidelines and practical recommendations for the formation of marketing strategy at the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7911
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf378,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf167,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.