Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7911
Title: Формування маркетингової стратегії підприємства на ринку цементної продукції
Other Titles: Formation of the marketing strategy of the enterprise on the market of cement products
Authors: Сімеоніді, В.Р.
Issue Date: 2018
Keywords: маркетингова стратегія
цементна продукції
цементна продукції
marketing strategy
cement products
Abstract: Метою дослідження, проведеного в дипломній роботі, є розробка методичних положень і практичних рекомендацій по формуванню маркетингової стратегії на підприємстві.
The purpose of the research, conducted in the thesis, is to develop methodological guidelines and practical recommendations for the formation of marketing strategy at the enterprise.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7911
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота.pdf378,65 kBAdobe PDFView/Open
Реферат.pdf167,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.