Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7911
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСімеоніді, В.Р.-
dc.date.accessioned2018-11-30T12:40:10Z-
dc.date.available2018-11-30T12:40:10Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7911-
dc.description.abstractМетою дослідження, проведеного в дипломній роботі, є розробка методичних положень і практичних рекомендацій по формуванню маркетингової стратегії на підприємстві.ru_RU
dc.description.abstractThe purpose of the research, conducted in the thesis, is to develop methodological guidelines and practical recommendations for the formation of marketing strategy at the enterprise.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингова стратегіяru_RU
dc.subjectцементна продукціїru_RU
dc.subjectцементна продукціїru_RU
dc.subjectmarketing strategyru_RU
dc.subjectcement productsru_RU
dc.titleФормування маркетингової стратегії підприємства на ринку цементної продукціїru_RU
dc.title.alternativeFormation of the marketing strategy of the enterprise on the market of cement productsru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf378,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf167,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.