Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7913
Назва: Реалізація конкурентної стратегії ТОВ «Центр комерційних технологій "Натан" на засадах BSC»
Інші назви: Realization of the competitive strategy of the «Center of Commercial Technologies "Nathan" Ltd. on the principles of BSC»
Автори: Притула, В.І.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: конкурентна стратегія
ІТ - ринок
графічна модель процесу
інформограма
збалансована система показників BSC
competitive strategy
IT market
balanced scorecard (BSC)
graphic model of the process
informogramma
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджено основні підходи до вивчення поняття "конкурентна стратегія" та вивчено основні класифікації конкурентних стратегій діяльності підприємства. Проаналізовано ІТ – ринок України з використанням моделі п’яти конкурентних сил М. Портера. Сформовано збалансовану систему показників ТОВ ЦКТ «Натан»" та розроблено заходи з реалізації конкурентної стратегії підприємства.
The master thesis investigates the main approaches to the study of the concept of "competitive strategy" and studies the main classifications of enterprise's competitive strategies. Author analyzed the IT market of Ukraine using the model of five competitive forces of M. Porter. Author formed a balanced scorecard of the "Center of Commercial Technologies "Nathan" Ltd and developed measures to implement the competitive strategy of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7913
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf389,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf482,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.