Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7913
Title: Реалізація конкурентної стратегії ТОВ «Центр комерційних технологій "Натан" на засадах BSC»
Other Titles: Realization of the competitive strategy of the «Center of Commercial Technologies "Nathan" Ltd. on the principles of BSC»
Authors: Притула, В.І.
Issue Date: 2018
Keywords: конкурентна стратегія
ІТ - ринок
графічна модель процесу
інформограма
збалансована система показників BSC
competitive strategy
IT market
balanced scorecard (BSC)
graphic model of the process
informogramma
Abstract: У роботі досліджено основні підходи до вивчення поняття "конкурентна стратегія" та вивчено основні класифікації конкурентних стратегій діяльності підприємства. Проаналізовано ІТ – ринок України з використанням моделі п’яти конкурентних сил М. Портера. Сформовано збалансовану систему показників ТОВ ЦКТ «Натан»" та розроблено заходи з реалізації конкурентної стратегії підприємства.
The master thesis investigates the main approaches to the study of the concept of "competitive strategy" and studies the main classifications of enterprise's competitive strategies. Author analyzed the IT market of Ukraine using the model of five competitive forces of M. Porter. Author formed a balanced scorecard of the "Center of Commercial Technologies "Nathan" Ltd and developed measures to implement the competitive strategy of the enterprise.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7913
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота.pdf389,84 kBAdobe PDFView/Open
Реферат.pdf482,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.