Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7914
Назва: Управління продуктовим портфелем підприємства
Інші назви: Managing the product portfolio of the enterprise
Автори: Павлова, А.О.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: продуктовий портфель підприємства
product portfolio of the enterprise
Короткий огляд (реферат): Методи дослідження. Для досягнення поставленої в роботі мети були використані сучасні загальнонаукові та спеціальні методи: логіко-теоретичного узагальнення, аналізу і синтезу, статистичного аналізу, конкурентного аналізу, експертного оцінювання, матриці портфельного аналізу.
Research methods. To achieve the goals set forth in the work, modern general scientific and special methods were used: logical and theoretical generalization, analysis and synthesis, statistical analysis, competitive analysis, expert evaluation, portfolio analysis matrix.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7914
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf633,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf136,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.