Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7914
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавлова, А.О.-
dc.date.accessioned2018-11-30T13:15:49Z-
dc.date.available2018-11-30T13:15:49Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7914-
dc.description.abstractМетоди дослідження. Для досягнення поставленої в роботі мети були використані сучасні загальнонаукові та спеціальні методи: логіко-теоретичного узагальнення, аналізу і синтезу, статистичного аналізу, конкурентного аналізу, експертного оцінювання, матриці портфельного аналізу.ru_RU
dc.description.abstractResearch methods. To achieve the goals set forth in the work, modern general scientific and special methods were used: logical and theoretical generalization, analysis and synthesis, statistical analysis, competitive analysis, expert evaluation, portfolio analysis matrix.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectпродуктовий портфель підприємстваru_RU
dc.subjectproduct portfolio of the enterpriseru_RU
dc.titleУправління продуктовим портфелем підприємстваru_RU
dc.title.alternativeManaging the product portfolio of the enterpriseru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf633,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf136,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.