Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7915
Назва: Формування конкурентної стратегії на ринку послуг хлібоприймальних підприємств
Інші назви: Formation of competitive strategy in the market of grain receiving enterprises
Автори: Мантя, В.О.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: хлібоприймальні підприємства
bread acceptance enterprises
Короткий огляд (реферат): Метою дипломної роботи є: на підставі отриманих теоретичних знань зі стратегічного менеджменту розробити конкурентну стратегію підприємства з урахуванням специфіки ринку послуг хлібоприймальних підприємств.
The purpose of the thesis is: on the basis of theoretical knowledge of strategic management, to develop a competitive strategy of the enterprise, taking into account the specifics of the market of services for grain reception enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7915
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf529,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf445,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.