Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7953
Назва: Теоретичні засади формування бізнес-моделей підприємств
Інші назви: Theoretical basis of the formation of enterprises’ business models
Автори: Янковий, О.Г.
Грінченко, Р.В.
Yankovoy, A.
Grinchenko, R.
Бібліографічний опис: Янковий О. Г. Теоретичні засади формування бізнес-моделей підприємств / О. Г. Янковий, Р. В. Грінченко // Економіка підприємства: сучасні проблеми теорії та практики: матеріали VII міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 14-15 вересня 2018 р.). – Одеса: Атлант, 2018. – С. 139-140.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: бізнес-процес
бізнес-інжиніринг
бізнес-модель
діяльність підприємств
business process
business engineering
business model
business activities
Короткий огляд (реферат): Обговорюються питання формування бізнес-моделей діяльності підприємств на основі бізнес-інжинірингу. Пропонується створення бізнес-моделей діяльності підприємства на засадах поєднання теоретичного та емпіричного їх обґрунтування, що забезпечує можливість сформувати дійсно ефективну бізнес-модель, адекватну реальній економічній дійсності.
Issues of business models’ formation based on business engineering are discussed. It is proposed to create business models of business activity on the basis of theoretical and empirical justification’s combination, which provides the opportunity to form a truly effective business model, adequate to real economic reality.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7953
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки підприємства та організації підприємницької діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Теоретичні засади формування бізнес-моделей підприємств.pdf231,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.