Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7988
Назва: Управління якістю послуг на підприємствах готельного господарства
Інші назви: Management of the quality of services at the enterprises of hotel business
Автори: Анікіна, М.Ю.
Дата публікації: 2017
Ключові слова: управління якістю
готельне господарство
готельні послуги
система якості
оцінка якості
quality management
hotel management
hotel services
quality system
quality assessment
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти якості послуг у готельній сфері, поняття та особливості якості готельних послуг, управління якістю послуг у готелях. Досліджено стандартизацію та сертифікацію готельних послуг. Проаналізовано діяльність, конкурентну позицію і оцінку якості послуг готелю «Фраполлі». Запропоновано заходи щодо підвищення якості послуг у готелі та впровадження системи якості як засіб покращення готельних послуг. Запропоновано заходи щодо розвитку персоналу готелю як фактор підвищення якості готельних послуг.
Diploma thesis deals with theoretical aspects of the quality of services in the hotel sphere, concepts and features of hotel service quality, quality management of hotel services are considered in the paper. The standardization and certification of hotel services is investigated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7988
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf239,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf360,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.