Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7996
Назва: Удосконалення міжнародної маркетингової діяльності приладобудівних підприємств (на прикладі ТОВ «Телекарт-Прилад»)
Інші назви: Improvement of international marketing activity of instrument making enterprises (on the example of LLC «Telekart-Prylad»)
Автори: Гіляль, А.С.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: міжнародна маркетингова діяльність
зовнішнє середовище
експорт
збут
реклама
приладобудування
ефективність
комплекс маркетингу
international marketing
external environment
export
sales
advertising
instrument making industry
efficiency
marketing mix
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єктом дослідження є міжнародна маркетингова діяльність ТОВ «Телекарт-Прилад». У роботі розглядаються теоретичні аспекти здійснення маркетингу на зарубіжних ринках, визначається вплив внутрішнього та зовнішнього середовища на міжнародну маркетингову діяльність підприємства та методи її оцінки. Проаналізовано зовнішньоекономічну діяльність ТОВ «Телекарт-Прилад», здійснено факторний і кореляційно-регресійний аналіз впливу чинників, що сприяють та заважають здійсненню міжнародного маркетингу. Розраховано прибутковість маркетингових інвестицій та адитивний маркетинговий потенціал підприємства. Запропоновано напрями вдосконалення міжнародної маркетингової діяльності підприємства, розроблено заходи щодо оптимізації маркетингового бюджету та підвищення ефективності збуту і просування, зокрема шляхом диверсифікації ринків збуту та виробництва, використання можливостей електронної комерції.
Thesis consists of three chapters. Object of study.is international marketing of LLC "Telekart-Prylad". Diploma thesis deals with theoretical aspects of marketing in foreign markets, determines the influence of internal and external environment on the international marketing of the enterprise and methods of its estimation. Author analyzed foreign-economic activity of LLC "Telekart-Prylad", made factor and correlation-regression analysis of factors influencing and hindering the international marketing implementation. The profitability of marketing investments and the additive marketing potential of the enterprise were calculated. Thesis offers directions of international marketing improvement, suggests measures for marketing budget optimization and increase of sales efficiency and promotion, in particular through diversification of markets and production, the use of electronic commerce possibilities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7996
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf546,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf417,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.