Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 21-30 зі 45.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2009Визначення рівня упровадження концепції маркетингу у вітчизняному банкуЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2008Вплив стратегії маркетингу на процеси ціноутворення у банкуЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2010Оцінка внутрішніх можливостей банку та аналіз попитуЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2013Перспективи використання стратегії CRM (Customer Relationship Management) на ринку банківських послугЗавадська, Д.В.; Яценко, О.В.; Завадская, Д.В.; Яценко, А.В.; Zavadska, D.; Yatsenko, A.
2010Поведінка клієнтів при виборі банківських продуктів і послугЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2012Економічна кластерізація: сутність, проблеми та перспективи розвитку в УкраїніЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2012Визначення привабливості українських банків для клієнтів із застосуванням методу багатовимірного аналізуЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2016Key problems and ways of innovative development of Ukraine`s economyZavadska, D.; Завадська, Д.В.; Завадская, Д.В.
2019Банки у фінансуванні інноваційного розвитку економікиЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.V.
2019Банки у фінансуванні інноваційного розвитку економікиЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.V.