Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 31-40 зі 196.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2016Methodical approaches to the choice of marketing strategy for a modern Ukrainian bankZavadska, D.; Завадська, Д.В.; Завадская, Д.В.
2008Формування маркетингової культури в підприємницькій діяльності банкуЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2013Теоретико-методичні засади організації процесів фінансового управління в банкуЖердецька, Л.В.; Жердецкая, Л.В.; Zherdetska, L.
2009Взаємодія менеджменту та маркетингу в управлінні сучасним банкомЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2008Фінансове забезпечення розвитку банківського маркетингуЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2009Банківська система як складова фінансової системиОнищенко, Ю.І.; Онищенко, Ю.И.; Onyshchenko, Y.
2011Оцінка потенціалу вітчизняних банків в умовах впливу глобалізаційних процесівЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2007Особливості діяльності малих та середніх банків в УкраїніОнищенко, Ю.І.; Онищенко, Ю.И.; Onyshchenko, Y.
2008Особливості сучасної структури банківської системи УкраїниОнищенко, Ю.І.; Онищенко, Ю.И.; Onyshchenko, Y.
2015Визначення стратегічної конкурентоспроможності банків Одеської області в умовах регіональних диспропорцій та трендового зменшення кредитної активностіЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.