Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 27.
Знайдені матеріали:
Попередній переглядДата випускуНазваАвтор(и)
2015A study on features of competitive conditions of regional bankZavadska, D.; Завадська, Д.В.; Завадская, Д.В.
2015Definition of strategical competitiveness of the banks in Odessa region in terms of regional disproportionZavadska, D.; Завадська, Д.В.; Завадская, Д.В.
2014Formational characteristics of the new marketing approach in banking areaZavadska, D.; Завадська, Д.В.; Завадская, Д.В.
2016Methodical approaches to the choice of marketing strategy for a modern Ukrainian bankZavadska, D.; Завадська, Д.В.; Завадская, Д.В.
2008Формування маркетингової культури в підприємницькій діяльності банкуЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2009Взаємодія менеджменту та маркетингу в управлінні сучасним банкомЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2008Фінансове забезпечення розвитку банківського маркетингуЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2011Оцінка потенціалу вітчизняних банків в умовах впливу глобалізаційних процесівЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2015Визначення стратегічної конкурентоспроможності банків Одеської області в умовах регіональних диспропорцій та трендового зменшення кредитної активностіЗавадська, Д.В.; Завадская, Д.В.; Zavadska, D.
2015Исследование полезности и информативности корпоративного сайта банка на примере ПАО «Креди Агриколь»Завадская, Д.В.; Завадська, Д.В.; Zavadska, D.