Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8003
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСафта, О.П.-
dc.date.accessioned2018-12-09T22:38:24Z-
dc.date.available2018-12-09T22:38:24Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8003-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – конкурентна стратегія ФГ «Полепродукт» на міжнародному ринку аграрних товарів. У роботі розглядаються теоретично-методичні основи міжнародної конкурентної стратегії підприємства, фактори і умови забезпечення реалізації міжнародної конкурентної стратегії фірми агроторгової сфери. Проведено аналіз міжнародної конкурентної стратегії фірми ФГ «Полепродукт» на європейському ринку. Пропонуються організаційні заходи удосконалення міжнародної конкурентної стратегії ФГ «Полепродукт» зокрема, обґрунтовується необхідність введення онлайн системи моніторингу діяльності підприємства і управлінського обліку для вдосконалення зовнішньоекономічної діяльності ФГ «Полепродукт»ru_RU
dc.description.abstractMaster's qualification work consists of three sections. The object of the research is the competitive strategy of the FG Polyproduct in the international market of agrarian commodities. The theoretical and methodological foundations of the international competitive strategy of the enterprise, factors and conditions for ensuring the implementation of the international competitive strategy of the firm of agro-trade sphere are considered in the paper. The analysis of the international competitive strategy of the company FG "Polyproduct" on the European market is conducted. The organizational measures for improvement of the international competitive strategy of FG "Polyproduct" are offered, in particular, the necessity of introducing an online monitoring system of enterprise activity and management accounting for improvement of foreign economic activity of FG "Polyproduct" is substantiated.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьru_RU
dc.subjectагроторгова фірмаru_RU
dc.subjectконкурентна стратегіяru_RU
dc.subjectфактори конкурентної стратегіїru_RU
dc.subjectміжнародний ринок сільськогосподарської продукціїru_RU
dc.subjectforeign economic activityru_RU
dc.subjectagrotrade firmru_RU
dc.subjectcompetitive strategyru_RU
dc.subjectfactors of competitive strategyru_RU
dc.subjectinternational market of agricultural productsru_RU
dc.titleУдосконалення міжнародної конкурентної стратегії фірми агроторгової сфери (на прикладі ФГ "Полепродукт")ru_RU
dc.title.alternativeImprovement of the international competitive strategy of the firm of agro-trade sphere (on the example of farming company "Polyproduct")ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf670,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf549,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.