Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8007
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМажеру, Б.Ю.-
dc.date.accessioned2018-12-09T22:56:35Z-
dc.date.available2018-12-09T22:56:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8007-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – процес форування стратегічних напрямків проникнення на зовнішні ринки підприємства. У роботі розглядаються теоретико-методичні основи дослідження стратегій виходу підприємства на зовнішній ринок у розрізі економічної сутності і видів, факторів впливу на їх формування, методичних підходів до оцінювання та вибору стратегій виходу підприємства на зовнішні ринки. Проводиться комплексний економічний аналіз зовнішньоекономічної діяльності підприємства на основі абсолютних показників, відносних показників, показників структури та показників ефективності. Здійснено оцінку стратегії виходу підприємства на зовнішні ринки. Запропоновано організаційні заходи з оптимізації стратегій виходу на зовнішні ринки підприємства. Обгрунтовано необхідність пропозицій щодо удосконалення оцінки та перевірки на зовнішньоекономічні стратегії підприємства.ru_RU
dc.description.abstractThis thesis consists of three chapters. Object of study is the process of formation of strategic directions of foreign market entry of the enterprise. Thesis deals with the theoretical and methodological foundations of the research of of the foreign market entry strategies in the context of economic essence and types of such strategies, factors that influence their formation, methodical approaches to the evaluation and choice of foreign market entry strategies. The analysis of foreign economic activity in the context of absolute and relative indicators, structure and efficiency indicators was conducted. Assessment of the foreign market entry strategy of the company was made. Suggestions: to implement organizational measures to optimize development of foreign market entry strategies of the company and ways to improve its assessment and validation.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьru_RU
dc.subjectстратегія підприємстваru_RU
dc.subjectвихід підприємства на зовнішній ринокru_RU
dc.subjectекспортru_RU
dc.subjectімпортru_RU
dc.subjectтоварна структура експорту продукціїru_RU
dc.subjectматриця БКГru_RU
dc.subjectмалі та середні підприємстваru_RU
dc.subjectforeign economic activityru_RU
dc.subjectstrategy of enterpriseru_RU
dc.subjectforeign market entryru_RU
dc.subjectexportru_RU
dc.subjectimportru_RU
dc.subjectcommodity structure of exportsru_RU
dc.subjectBCG matrixru_RU
dc.subjectsmall and medium enterprisesru_RU
dc.titleСтратегічні напрями виходу підприємства на зовнішній ринок (на прикладі ТОВ «Телекомунікаційні технології»ru_RU
dc.title.alternativeStrategic directions of foreign market entry (considering «Telecommunication technologies ltd.» as an example)ru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf385,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf263,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.