Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8018
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУшатова, А.В.-
dc.date.accessioned2018-12-10T21:15:23Z-
dc.date.available2018-12-10T21:15:23Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8018-
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні основи визначення якості послуг готельних підприємств, методи здійснення оцінки якості послуг, сучасні підходи до системи управління якості готельного обслуговування. Проаналізовано основні фінансово-економічні показники діяльності готелю «Аркадія», проведена оцінка якості послуг готелю «Аркадія» різними методами. Запропоновано стратегічні напрями підвищення якості обслуговування в готелі «Аркадія», обґрунтовано пропозиції щодо впровадження додаткових послуг у готелі, розраховано економічну ефективність розроблених заходів.ru_RU
dc.description.abstractThesis consists of three chapters. Object of study is the process of quality management of the hotel company. The paper deals with the theoretical foundations of determining the quality of services of hotel enterprises, methods for assessing the quality of services, modern approaches to the system of hotel service quality management. The main financial and economic indicators of the hotel «Arcadia» are analyzed, the quality assessment of the services of the hotel «Arcadia» is carried out by different methods. The strategic directions of improving the quality of service at the "Arcadia" Hotel are offered, the proposals on the introduction of additional services at the hotel are justified, the economic efficiency of the developed measures is calculated.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectякістьru_RU
dc.subjectготельru_RU
dc.subjectпослугаru_RU
dc.subjectобслуговуванняru_RU
dc.subjectсистема управління якістюru_RU
dc.subjectqualityru_RU
dc.subjecthotelru_RU
dc.subjectserviceru_RU
dc.subjectmaintenanceru_RU
dc.subjectquality management systemru_RU
dc.titleУправління якістю послуг на підприємствах готельного господарстваru_RU
dc.title.alternativeManagement of the quality of services at the enterprises of the hotel industryru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf205,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf174,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.