Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8021
Назва: Розробка стратегії розвитку туристичного підприємства
Інші назви: Development of a strategy for the development of a tourist enterprise
Автори: Пилипенку, К.О.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: стратегія
туристичне підприємство
ефективність
стратегічні напрями
ринкове положення
конкурентоспроможність
strategy
tourism enterprise
efficiency
strategic directions
market position
competitiveness
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об'єкт дослідження – процес підвищення ефективності діяльності туристичного підприємства. У роботі розглядаються теоретичні аспекти стратегічного управління туристичними підприємствами, методологічні засади проведення аналізу стратегічного розвитку підприємства, особливості розробки стратегій для туристичних підприємств. Проаналізовано основні організаційно-економічні показники діяльності туристичного підприємства ПП «БЛЮММЕ», проведена оцінка ринкового положення й рівня конкурентоспроможності, оцінено ефективність його діяльності. Запропоновано стратегічні напрями розвитку ПП «БЛЮММЕ», заходи щодо підвищення ефективності діяльності туристичної фірми, розроблено новий туристичний продукт, обґрунтовані рекомендації щодо оновлення та просування сайту підприємства. В роботі проведена пpoгнoзнa oцiнкa економічної eфeктивнocтi стратегічних напрямів розвитку туристичного підприємства ПП «БЛЮММЕ».
The paper considers the theoretical aspects of strategic management of tourism enterprises, methodological principles of conducting analysis of strategic development of the enterprise, peculiarities of strategy development for tourist enterprises. The main organizational and economic indicators of the activity of the tourist enterprise of the enterprise "BLUMME" are analyzed; the assessment of the market situation and the level of competitiveness, the effectiveness of its activity are evaluated. The strategic directions of development of PP "BLUMME" are proposed, measures to increase the efficiency of the tourism company, developed a new tourist product, and justified recommendations for updating and promoting the site of the company. In this work, the state-owned enterprise of economic activity of strategic development of the tourist enterprise PP "BLUMME" was conducted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8021
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf550,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf503,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.