Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8021
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПилипенку, К.О.-
dc.date.accessioned2018-12-10T21:29:10Z-
dc.date.available2018-12-10T21:29:10Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8021-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об'єкт дослідження – процес підвищення ефективності діяльності туристичного підприємства. У роботі розглядаються теоретичні аспекти стратегічного управління туристичними підприємствами, методологічні засади проведення аналізу стратегічного розвитку підприємства, особливості розробки стратегій для туристичних підприємств. Проаналізовано основні організаційно-економічні показники діяльності туристичного підприємства ПП «БЛЮММЕ», проведена оцінка ринкового положення й рівня конкурентоспроможності, оцінено ефективність його діяльності. Запропоновано стратегічні напрями розвитку ПП «БЛЮММЕ», заходи щодо підвищення ефективності діяльності туристичної фірми, розроблено новий туристичний продукт, обґрунтовані рекомендації щодо оновлення та просування сайту підприємства. В роботі проведена пpoгнoзнa oцiнкa економічної eфeктивнocтi стратегічних напрямів розвитку туристичного підприємства ПП «БЛЮММЕ».ru_RU
dc.description.abstractThe paper considers the theoretical aspects of strategic management of tourism enterprises, methodological principles of conducting analysis of strategic development of the enterprise, peculiarities of strategy development for tourist enterprises. The main organizational and economic indicators of the activity of the tourist enterprise of the enterprise "BLUMME" are analyzed; the assessment of the market situation and the level of competitiveness, the effectiveness of its activity are evaluated. The strategic directions of development of PP "BLUMME" are proposed, measures to increase the efficiency of the tourism company, developed a new tourist product, and justified recommendations for updating and promoting the site of the company. In this work, the state-owned enterprise of economic activity of strategic development of the tourist enterprise PP "BLUMME" was conducted.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectтуристичне підприємствоru_RU
dc.subjectефективністьru_RU
dc.subjectстратегічні напрямиru_RU
dc.subjectринкове положенняru_RU
dc.subjectконкурентоспроможністьru_RU
dc.subjectstrategyru_RU
dc.subjecttourism enterpriseru_RU
dc.subjectefficiencyru_RU
dc.subjectstrategic directionsru_RU
dc.subjectmarket positionru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.titleРозробка стратегії розвитку туристичного підприємстваru_RU
dc.title.alternativeDevelopment of a strategy for the development of a tourist enterpriseru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf550,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf503,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.