Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8024
Назва: Удосконалення рекламної діяльності туристичного підприємства на ринку Одеського регіону
Інші назви: Improvement of advertising activity of a tourist enterprise in the market of the Odessa region
Автори: Малий, Д.В.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: рекламна діяльність
туристичні послуги
чат-боти
соціальні мережі
конверсія
advertising activity
travel services
chat-bots
social networks
conversion
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об'єкт дослідження – процес удосконалення рекламної діяльності туристичного підприємства на ринку Одеського регіону. У роботі проаналізовано теоретичні аспекти рекламної діяльності туристичного підприємства. Розглянуто показники виробничої та фінансової діяльності туристичного підприємства «Тревел Консалт». Виявлено основні проблеми та перспективи розвитку рекламної діяльності туристичного підприємства «Тревел Консалт».
Thesis consists of three chapters. Object of study is the process of improving the advertising activities of a tourist enterprise in the market of the Odessa region. The theoretical aspects of advertising activity of the tourist enterprise are analyzed in the work. The indicators of production and financial activity of the tourist enterprise "Travel Consult" are considered. The main problems and prospects of development of advertising activity of tourist enterprise "Travel Consult" are revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8024
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf307,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf644,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.