Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8024
Title: Удосконалення рекламної діяльності туристичного підприємства на ринку Одеського регіону
Other Titles: Improvement of advertising activity of a tourist enterprise in the market of the Odessa region
Authors: Малий, Д.В.
Issue Date: 2018
Keywords: рекламна діяльність
туристичні послуги
чат-боти
соціальні мережі
конверсія
advertising activity
travel services
chat-bots
social networks
conversion
Abstract: Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об'єкт дослідження – процес удосконалення рекламної діяльності туристичного підприємства на ринку Одеського регіону. У роботі проаналізовано теоретичні аспекти рекламної діяльності туристичного підприємства. Розглянуто показники виробничої та фінансової діяльності туристичного підприємства «Тревел Консалт». Виявлено основні проблеми та перспективи розвитку рекламної діяльності туристичного підприємства «Тревел Консалт».
Thesis consists of three chapters. Object of study is the process of improving the advertising activities of a tourist enterprise in the market of the Odessa region. The theoretical aspects of advertising activity of the tourist enterprise are analyzed in the work. The indicators of production and financial activity of the tourist enterprise "Travel Consult" are considered. The main problems and prospects of development of advertising activity of tourist enterprise "Travel Consult" are revealed.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8024
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота.pdf307,92 kBAdobe PDFView/Open
Реферат.pdf644,53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.