Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8026
Назва: Удосконалення надання послуг туристичного підприємства на основі тенденцій розвитку туристичного ринку
Інші назви: Improvement of travel company services delivery on the basis of tendecies ofdevelopment of tourist market
Автори: Липовецька, Ю.В.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: туризм
туристичний ринок
туристична послуга
показники якості туристичних послуг
туристичний оператор
туристичний бізнес
tourism
tourist market
tourist service
rates of quality of touristic services
touristic operator
tourist business
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження - процес удосконалення надання послуг на основі тенденцій розвитку туристичного ринку. В роботі розглядаються теоретичні основи поняття якості туристичних послуг, туристичного ринку та його складових, показників, що визначають тенденції на ринку туристичних послуг. Здійснено оцінку якості туристичних послуг туристичного оператора «Аміготур», проведено аналіз господарської та економічної діяльності підприємства. Розроблено стратегію підвищення якості послуг туристичного оператора, яка складається з розширення асортименту туристичних послуг, підвищення кваліфікації персоналу підприємства та розроблення туристичного продукту для внутрішніх туристів. Проведено прогнозну оцінку ефективності впровадження стратегії підвищення якості туристичних послуг на підприємстві «Аміготур».
Master’s thesis consists of three chapters. Research object is the process of services delivery impovement on the basis of tendencies of tourist market development. This work deals with theoretical basis of concepts of quality of tourism services, tourist market and its components, rates, that define tendencies in the market of tourism services. It was made an assessment of quality of tourism services of touristic operator "Amigotur", it was conducted analysis of economic activity of enterprise. It was developed thestrategy of increasing of services quality of touristic operator, which consists of enlargement of touristic services range, increasing of stuff qualification and development of touristic product for internal tourists. It was made an assessment of the strategy effectiveness implementation for increasing touristic services quality in the enterprise "Amigotur".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8026
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf356,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf221,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.