Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8026
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛиповецька, Ю.В.-
dc.date.accessioned2018-12-10T21:50:36Z-
dc.date.available2018-12-10T21:50:36Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8026-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження - процес удосконалення надання послуг на основі тенденцій розвитку туристичного ринку. В роботі розглядаються теоретичні основи поняття якості туристичних послуг, туристичного ринку та його складових, показників, що визначають тенденції на ринку туристичних послуг. Здійснено оцінку якості туристичних послуг туристичного оператора «Аміготур», проведено аналіз господарської та економічної діяльності підприємства. Розроблено стратегію підвищення якості послуг туристичного оператора, яка складається з розширення асортименту туристичних послуг, підвищення кваліфікації персоналу підприємства та розроблення туристичного продукту для внутрішніх туристів. Проведено прогнозну оцінку ефективності впровадження стратегії підвищення якості туристичних послуг на підприємстві «Аміготур».ru_RU
dc.description.abstractMaster’s thesis consists of three chapters. Research object is the process of services delivery impovement on the basis of tendencies of tourist market development. This work deals with theoretical basis of concepts of quality of tourism services, tourist market and its components, rates, that define tendencies in the market of tourism services. It was made an assessment of quality of tourism services of touristic operator "Amigotur", it was conducted analysis of economic activity of enterprise. It was developed thestrategy of increasing of services quality of touristic operator, which consists of enlargement of touristic services range, increasing of stuff qualification and development of touristic product for internal tourists. It was made an assessment of the strategy effectiveness implementation for increasing touristic services quality in the enterprise "Amigotur".-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectтуризмru_RU
dc.subjectтуристичний ринокru_RU
dc.subjectтуристична послугаru_RU
dc.subjectпоказники якості туристичних послугru_RU
dc.subjectтуристичний операторru_RU
dc.subjectтуристичний бізнесru_RU
dc.subjecttourismru_RU
dc.subjecttourist marketru_RU
dc.subjecttourist serviceru_RU
dc.subjectrates of quality of touristic servicesru_RU
dc.subjecttouristic operatorru_RU
dc.subjecttourist businessru_RU
dc.titleУдосконалення надання послуг туристичного підприємства на основі тенденцій розвитку туристичного ринкуru_RU
dc.title.alternativeImprovement of travel company services delivery on the basis of tendecies ofdevelopment of tourist marketru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf356,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf221,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.