Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8028
Назва: | Розробка стратегії підвищення якості послуг підприємства туризму |
Інші назви: | Development of a strategy for improving the quality of tourism services |
Автори: | Коваленко, Ю.Б. |
Дата публікації: | 2018 |
Ключові слова: | якість послуг туризм туристичний оператор туристичний бізнес стратегія підвищення якості послуг туристична послуга quality of services tourism tourist operator tourist business strategy of improving the quality of services tourist service |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – процес розробки стратегії підвищення якості послуг підприємства туризму на підприємстві ТОВ «АСНА ТРЕВЕЛ». В роботі розглядаються теоретичні основи поняття якості туристичних послуг, упpaвлiння якicтю нaдaння туристичних пocлуг, підходи до оцінки якості туристичних послуг.
Здійснено оцінку якості туристичних послуг туристичного оператора ТОВ «АСНА ТРЕВЕЛ», проведено стратегічний аналіз. Розроблено стратегію підвищення якості послуг туристичного оператора, яка складається з впровадження програми повної автоматизації туристичної фірми «Мастер-Тур» з метою підвищення якості обслуговування, підготовка і навчання менеджерів туристичного оператора за напрямом медичного туризму, підвищення кваліфікації персоналу туристичного оператора, удосконалення оцінки менеджерів туристичного оператора. Проведено прогнозну оцінку ефективності впровадження стратегії підвищення якості туристичних послуг на ТОВ «АСНА ТРЕВЕЛ». Master's qualification work consists of three sections. The object of research is the process of developing a strategy for improving the quality of tourism services at ASNA TRAVEL LLC. The paper considers the theoretical basis of the notion of the quality of tourist services, as well as the consideration of some types of tourist tracks as well as approaches to the assessment of the quality of tourist services. An estimation of the quality of tourist services of the tourist operator of «ASNA TRAVEL» LTD was carried out, and a strategic analysis was carried out. The strategy of improving the quality of services of the tourist operator, which consists of the implementation of the program of complete automation of the tourist firm «Master-Tour», aimed at improving the quality of service, training and training of tourism operator managers in the field of therapeutic tourism, improving the qualifications of the tourist operator personnel, improving the assessment of managers of the tour operator. Predictive evaluation of the effectiveness of the implementation of the strategy of improving the quality of tourist services on «ASNA TRAVEL» Ltd. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8028 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет міжнародної економіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кваліфікаційна робота.pdf | 604,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | |
Реферат.pdf | 402,11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.