Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8028
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваленко, Ю.Б.-
dc.date.accessioned2018-12-10T22:00:43Z-
dc.date.available2018-12-10T22:00:43Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8028-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – процес розробки стратегії підвищення якості послуг підприємства туризму на підприємстві ТОВ «АСНА ТРЕВЕЛ». В роботі розглядаються теоретичні основи поняття якості туристичних послуг, упpaвлiння якicтю нaдaння туристичних пocлуг, підходи до оцінки якості туристичних послуг. Здійснено оцінку якості туристичних послуг туристичного оператора ТОВ «АСНА ТРЕВЕЛ», проведено стратегічний аналіз. Розроблено стратегію підвищення якості послуг туристичного оператора, яка складається з впровадження програми повної автоматизації туристичної фірми «Мастер-Тур» з метою підвищення якості обслуговування, підготовка і навчання менеджерів туристичного оператора за напрямом медичного туризму, підвищення кваліфікації персоналу туристичного оператора, удосконалення оцінки менеджерів туристичного оператора. Проведено прогнозну оцінку ефективності впровадження стратегії підвищення якості туристичних послуг на ТОВ «АСНА ТРЕВЕЛ».ru_RU
dc.description.abstractMaster's qualification work consists of three sections. The object of research is the process of developing a strategy for improving the quality of tourism services at ASNA TRAVEL LLC. The paper considers the theoretical basis of the notion of the quality of tourist services, as well as the consideration of some types of tourist tracks as well as approaches to the assessment of the quality of tourist services. An estimation of the quality of tourist services of the tourist operator of «ASNA TRAVEL» LTD was carried out, and a strategic analysis was carried out. The strategy of improving the quality of services of the tourist operator, which consists of the implementation of the program of complete automation of the tourist firm «Master-Tour», aimed at improving the quality of service, training and training of tourism operator managers in the field of therapeutic tourism, improving the qualifications of the tourist operator personnel, improving the assessment of managers of the tour operator. Predictive evaluation of the effectiveness of the implementation of the strategy of improving the quality of tourist services on «ASNA TRAVEL» Ltd.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectякість послугru_RU
dc.subjectтуризмru_RU
dc.subjectтуристичний операторru_RU
dc.subjectтуристичний бізнесru_RU
dc.subjectстратегія підвищення якості послугru_RU
dc.subjectтуристична послугаru_RU
dc.subjectquality of servicesru_RU
dc.subjecttourismru_RU
dc.subjecttourist operatorru_RU
dc.subjecttourist businessru_RU
dc.subjectstrategy of improving the quality of servicesru_RU
dc.subjecttourist serviceru_RU
dc.titleРозробка стратегії підвищення якості послуг підприємства туризмуru_RU
dc.title.alternativeDevelopment of a strategy for improving the quality of tourism servicesru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf604,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf402,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.