Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8029
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКерпіч, В.М.-
dc.date.accessioned2018-12-10T22:05:12Z-
dc.date.available2018-12-10T22:05:12Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8029-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота магістра складається з трьох розділів. Об’єкт дослідження – процеси менеджменту на підприємстві ресторанного господарства. У роботі розглядаються теоретичні аспекти менеджменту на підприємстві ресторанного господарства: економічна сутність менеджменту та організації управління персоналом, зарубіжний досвід менеджменту на підприємствах ресторанного господарства. Дослідження проводились на основі даних підприємства ресторанного господарства «Щастье», що розташоване за адресом вул. Буніна 21 у місті Одеса. Проаналізовано рівень якості менеджменту на підприємстві ресторанного господарства «Щастье». Запропоновано напрямки підвищення рівня якості управління на підприємстві.ru_RU
dc.description.abstractThesis consists of three chapters. Object of study – management processes in catering industry. restaurant Diploma thesis deals with theoretical aspects of management in foodservice industry: the essence of management and human resource organization, foreign experience in the sphere of management in catering industry. Research was conducted based on restaurant “Щастье” (“Shchastie”), located on st. Bunina 21, Odesa. The level of management quality and activity of restaurant “Schastye” were analyzed. Ways to improve quality of management in restaurant “Schastye” were offered.-
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectменеджментru_RU
dc.subjectресторанне господарствоru_RU
dc.subjectресторанru_RU
dc.subjectуправління персоналомru_RU
dc.subjectпідвищення якості менеджментуru_RU
dc.subjectmanagementru_RU
dc.subjectcatering industryru_RU
dc.subjectrestaurantru_RU
dc.subjectpersonnel managementru_RU
dc.subjectimprovement of management qualityru_RU
dc.titleНапрямки і форми підвищення якості менеджменту на підприємстві ресторанного господарстваru_RU
dc.title.alternativeWays to improve quality of management in catering industryru_RU
dc.typeDiplomasru_RU
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf292,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf263,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.