Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8033
Назва: Розробка стратегії підвищення конкурентоспроможності готельного підприємства «Гранд Марін»
Інші назви: Development of the strategy of increasing the competitiveness of the hotel company “Grand Marine”
Автори: Гілерман, Г.Г.
Дата публікації: 2018
Ключові слова: готельне підприємство
конкурентоспроможність
стратегія
підходи
якість менеджменту
програмний продукт
hotel enterprise
competitiveness
strategy
approaches
management quality
software product
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти з теорії стратегій конкурентних переваг, з наукових підходів до стратегічного управління в сфері готельного бізнесу та з концептуальних підходів до підвищення конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесу. Проаналізовано організаційну структуру та фінансово-господарську діяльність готелю та його конкурентне середовище. Запропоновано заходи та шляхи підвищення конкурентоспроможності готельного підприємства «Гранд Марін».
The work considers theoretical aspects of the theory of strategies of competitive advantages, scientific approaches to strategic management in the sphere of hotel business and conceptual approaches to increasing the competitiveness of hotel business enterprises. Author analyzes the organizational structure and financial and economic activity of the hotel and its competitive environment. The measures and ways of increasing the competitiveness of the hotel "Grand Marine" are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8033
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна робота.pdf271,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Реферат.pdf213,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.