Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8033
Title: Розробка стратегії підвищення конкурентоспроможності готельного підприємства «Гранд Марін»
Other Titles: Development of the strategy of increasing the competitiveness of the hotel company “Grand Marine”
Authors: Гілерман, Г.Г.
Issue Date: 2018
Keywords: готельне підприємство
конкурентоспроможність
стратегія
підходи
якість менеджменту
програмний продукт
hotel enterprise
competitiveness
strategy
approaches
management quality
software product
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти з теорії стратегій конкурентних переваг, з наукових підходів до стратегічного управління в сфері готельного бізнесу та з концептуальних підходів до підвищення конкурентоспроможності підприємств готельного бізнесу. Проаналізовано організаційну структуру та фінансово-господарську діяльність готелю та його конкурентне середовище. Запропоновано заходи та шляхи підвищення конкурентоспроможності готельного підприємства «Гранд Марін».
The work considers theoretical aspects of the theory of strategies of competitive advantages, scientific approaches to strategic management in the sphere of hotel business and conceptual approaches to increasing the competitiveness of hotel business enterprises. Author analyzes the organizational structure and financial and economic activity of the hotel and its competitive environment. The measures and ways of increasing the competitiveness of the hotel "Grand Marine" are proposed.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8033
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота.pdf271,23 kBAdobe PDFView/Open
Реферат.pdf213,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.