Шляхи підвищення конкурентоспроможності готелю «Grand Pettine»
Вантажиться...
Дата
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У роботі розглядаються науково-теоретичні та прикладні аспекти забезпечення конкурентоспроможності підприємства готельного бізнесу. Проаналізовано сучасний стан готелю «Grand Pettine», а саме його конкуренте середовище, конкурентоспроможність та конкурентні переваги.
Запропоновано механізм формування програми лояльності споживачів готельних послуг, який спрямований на підвищення конкурентоспроможності готелю «Grand Pettine».
The work deals with the scientific-theoretical and applied aspects of ensuring the competitiveness of the hotel business. The current state of the hotel «Grand Pettine» was analyzed, its competitor's environment, competitiveness and competitive advantages. The mechanism of customer loyalty of hotel services is proposed.
The work deals with the scientific-theoretical and applied aspects of ensuring the competitiveness of the hotel business. The current state of the hotel «Grand Pettine» was analyzed, its competitor's environment, competitiveness and competitive advantages. The mechanism of customer loyalty of hotel services is proposed.